De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple AirPods (3e generatie) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Luc47 14-06-2022

Geen aanrader

Geen aanrader
De klank is redelijk goed voor een in-ear.
Maar helaas vielen de oordopjes bij mij geregeld uit mijn oren.
Deze producteigenschap kun je jammer genoeg niet voor aankoop in de winkel testen.
Na een paar weken was ik een oordopje kwijt, weer uitgevallen.
Ik wist niet waar ik deze in huis verloren had. Alles nagespeurd, tevergeefs.
OK, geen probleem dacht ik. Immers Apple oordopjes kun je terugvinden met Zoek Mijn.
Dat werkte totaal niet, het oordopje bleef onvindbaar.
Dag +€200.
De les geleerd: Als je niet zeker weet of deze Apple oordopjes goed in jouw oren blijven zitten, kun je ze beter niet kopen.

Pluspunten

• Zeer compact formaat
  • Licht gewicht

Minpunten

• Valt te gemakkelijk uit (mijn) oren
  • Apple Zoek mijn functie bleek niet te werken

Johan 11-05-2022

Slecht product - misleidende informatie

Geschreven voor: Apple AirPods (3e generatie)

Slecht product en slechte service. Het opladen functioneert na 4 maanden al niet meer goed. Ik kocht deze omdat ze vochtbestendig zouden zijn en ik ze wil gebruiken bij het joggen. Nu blijken de oortjes vochtbestendig, maar de oplader niet. En hier zit ook geen garantie op! De contactpunten zijn blijkbaar beschadigd, waardoor hij de ene keer wel, de andere keer niet oplaadt. Erg onhandig. Zeker voor een product van €195,- . Was wel handig geweest als dit bij de aankoop ook werd vermeld. Een nieuw oplaaddoosje kost €95,- . Amac gaf verder geen enkele service.

j**************@g******** 18-03-2022
  • Product gekregen

AirPods 3

Geschreven voor: Apple AirPods (3e generatie)

Ik heb gekozen voor de AirPods 3 omdat ik zelf een iPhone heb. De AirPods verbinden snel met mijn telefoon wat erg fijn is. Verder komt er super geluid uit, bij films heb je een surround sound wat erg gaaf is. De batterijduur is ook top. Kortom top product!

Pluspunten

• Geluid
  • Surround sound
  • Snelle verbinding
  • Batterijduur

Minpunten